Tako so se odločili sodniki porotniki v predstavi Teror
Teror je trenutno najbolj uprizarjano delo tako na evropskih odrih kot po svetu, saj je na sporedu v več kot štiridesetih gledališčih, v Nemčiji, Švici in Avstriji pa so si gledalci septembra preko TV-sprejemnikov lahko ogledali tudi film, posnet po istoimenski drami, in po koncu v živo glasovali o pilotovi krivdi oziroma nedolžnosti ter tako odločili o njegovem razpletu. Krstna uprizoritev Terorja je bila septembra 2015 na isti dan kar v dveh gledališčih: v Deutsches Theatru v Berlinu in v Schauspiel Theatru v Frankfurtu. Drama in njene številne uprizoritve so zaradi aktualne teroristične tematike doživele pravi medijski bum, njen avtor pa je postal medijska zvezda. V Terorju namreč obravnava izjemno težko moralno in etično dilemo, tj. kako se odločati v skrajnih situacijah in koliko je vredno oziroma so vredna posamezna človeška življenja.
Drama se dogaja v sodni dvorani, v kateri so poleg vojaškega pilota Larsa Kocha (obtoženega za smrt 164 potnikov na letalu) še predsednik sodišča, branilec, državna tožilka in dve priči ter seveda gledalci, ki morajo tokrat prevzeti vlogo porotnikov. Prav oni so tisti, ki z glasovanjem odločajo o pilotovi krivdi oziroma nedolžnosti. Med sodnim procesom proti pilotu Larsu Kochu se namreč izkaže, da se je po lastni presoji odločil za manjše število žrtev na račun večjega števila na nogometnem stadionu, kar pa seveda sproža etična vprašanja – koliko pravzaprav šteje življenje posameznika? Ali je bolje sestreliti letalo s 164 potniki, da se izognemo smrti 70.000 ljudi na nogometnem stadionu? Ali bi pilot sestrelil letalo tudi, če bi bila na krovu njegova družina? Dilema, ki jo sprožajo drama in njene uprizoritve, je etična dilema »nemogoče odločitve«, kako se odločati v skrajnih primerih terorističnih akcij. Obtoženi pilot Lars Koch se je namreč moral v hipu odločiti, kako rešiti situacijo in koga žrtvovati.